Adoss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam calistigimdan dolayi acikiyorum yemek yemedigimde tansiyonum dusuyor halsiz oluyorum
yemek yiyerek kilo veremezsiniz hocam malesef birkaç ay dişinizi sıkmanız lazım