wise sanirim 30 agustostan sonra duzenli calsimayacak
- wiseda gelen paranin kaydi tutulmuyordu sanirim senede bir kere devlete bildiriyordu ( bu dogru olmayabilir)
- para transferi kolaydi ve islem ucreti dusuktu
- kur cevrimlerinde gercek kura yakin donusturuyordu bankalar gibi degildi.
uption, payoneer ya da baska alternatiflerden neler onerirsinzi tesekkurler
wise a alternatif uygulama
1
●230
- 15-07-2023, 22:39:27
- 15-07-2023, 22:43:51bir arkadaş bilgilendirme konusu açmıştı. sadece adresimizi yurt dışında bir yerde gösterirsek kullanmaya devam edebiliyoruz.salesforce adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2.cisi ise hala TR ye ödeme çekebileceğimiz söyleniyor.
İlgili SS :

