salesforce adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
wise sanirim 30 agustostan sonra duzenli calsimayacak

- wiseda gelen paranin kaydi tutulmuyordu sanirim senede bir kere devlete bildiriyordu ( bu dogru olmayabilir)
- para transferi kolaydi ve islem ucreti dusuktu
- kur cevrimlerinde gercek kura yakin donusturuyordu bankalar gibi degildi.

uption, payoneer ya da baska alternatiflerden neler onerirsinzi tesekkurler
bir arkadaş bilgilendirme konusu açmıştı. sadece adresimizi yurt dışında bir yerde gösterirsek kullanmaya devam edebiliyoruz.
2.cisi ise hala TR ye ödeme çekebileceğimiz söyleniyor.
İlgili SS :