wise sanirim 30 agustostan sonra duzenli calsimayacak
- wiseda gelen paranin kaydi tutulmuyordu sanirim senede bir kere devlete bildiriyordu ( bu dogru olmayabilir)
- para transferi kolaydi ve islem ucreti dusuktu
- kur cevrimlerinde gercek kura yakin donusturuyordu bankalar gibi degildi.
uption, payoneer ya da baska alternatiflerden neler onerirsinzi tesekkurler