• 12-07-2023, 01:24:40
    #37
    Bolanka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bankalar kredi verse veya telefon 12 taksitle alınsa borçlanacağım ama olmuyor. 3-4 yıldır borçla alınan her şey neredeyse sahiplerine bedavaya geldi. 3 sene önce 0,67 den konut kredisi çekenler şimdi çerez parası ödüyor. 12 yıl daha ödeyecekler. Sakız parası olacak o zamana kadar.
    6 yıl önce 0.60 lardan çekmiştim
    200k çekmiştim
    2 dairenden kira alıyorum krediyi ödüyorum üzerine cebime para kalıyor
  • 12-07-2023, 02:40:09
    #38
    Merhaba,

    şaşırttı beni bu konu açıkçası. Oldukça yüksek kazançlar elde eden çok kişi olduğunu görüyoruz diğer konulardan, kazanç arttıkça borçlanma da bir o kadar olur diye düşünüyordum. Diğer kişiler için de ülkenin durumu malum ama bir kaç kişi haricinde borç tutarlarının düşük olduğunu gözlemliyorum.
  • 12-07-2023, 03:00:55
    #39
    Anlık(aylık kısa vadeli) kurumsal borçlanmalar harici yok şükür, o da dolar kuruyla enflasyonla vb. eriyor ödeneye kadar
  • 12-07-2023, 03:01:50
    #40
    600000
  • 12-07-2023, 03:45:24
    #41
    oguzhanx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    şaşırttı beni bu konu açıkçası. Oldukça yüksek kazançlar elde eden çok kişi olduğunu görüyoruz diğer konulardan, kazanç arttıkça borçlanma da bir o kadar olur diye düşünüyordum. Diğer kişiler için de ülkenin durumu malum ama bir kaç kişi haricinde borç tutarlarının düşük olduğunu gözlemliyorum.
    Cunku borcu buyuk olanlar isbasindadir, bos bos konularda takilmiyorlardir .


    Lira bazinda an itibariyle borcum 8 milyonu geciyor ama burda yazsak ne olur yazmasak ne olur...
    • MaXeM
    MaXeM bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 12-07-2023, 07:02:17
    #42
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cunku borcu buyuk olanlar isbasindadir, bos bos konularda takilmiyorlardir .
    Lira bazinda an itibariyle borcum 8 milyonu geciyor ama burda yazsak ne olur yazmasak ne olur...
    Aslında farklı bir şeye değinmek istedim burada. İnsanlar mevzu kendini güçlü göstermeye çalışmak olunca hemen öne atılıyor, para da bir güç göstergesi. Kazanç konularında insanlar iş başında olmayıp boş boş konulara yorum yapıyorken iş borç konusuna gelince bir adım geride kalıyorlar. işin başka bir yönü ise herkes atıp tutuyor genellikle, sırf kendini karşı tarafa daha değerli göstermek için mesleğini farklı söyleyen, kazancını daha yüksek söyleyen çok kişi var. Bu konuda biraz batılılaşmamız lazım; insanlara kazancı veya mesleğinden dolayı ayrım yapılmadığı zaman bu durum da normale dönecektir.
  • 12-07-2023, 07:14:26
    #43
    Aylık 9-10K
  • 12-07-2023, 08:36:36
    #44
    4000
  • 12-07-2023, 09:02:37
    #45
    200k'ya yakın ödenebilir düzeyde diyelim