Cunku borcu buyuk olanlar isbasindadir, bos bos konularda takilmiyorlardir

.
Lira bazinda an itibariyle borcum 8 milyonu geciyor ama burda yazsak ne olur yazmasak ne olur...
Aslında farklı bir şeye değinmek istedim burada. İnsanlar mevzu kendini güçlü göstermeye çalışmak olunca hemen öne atılıyor, para da bir güç göstergesi. Kazanç konularında insanlar iş başında olmayıp boş boş konulara yorum yapıyorken iş borç konusuna gelince bir adım geride kalıyorlar. işin başka bir yönü ise herkes atıp tutuyor genellikle, sırf kendini karşı tarafa daha değerli göstermek için mesleğini farklı söyleyen, kazancını daha yüksek söyleyen çok kişi var. Bu konuda biraz batılılaşmamız lazım; insanlara kazancı veya mesleğinden dolayı ayrım yapılmadığı zaman bu durum da normale dönecektir.