Bolanka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bankalar kredi verse veya telefon 12 taksitle alınsa borçlanacağım ama olmuyor. 3-4 yıldır borçla alınan her şey neredeyse sahiplerine bedavaya geldi. 3 sene önce 0,67 den konut kredisi çekenler şimdi çerez parası ödüyor. 12 yıl daha ödeyecekler. Sakız parası olacak o zamana kadar.
6 yıl önce 0.60 lardan çekmiştim
200k çekmiştim
2 dairenden kira alıyorum krediyi ödüyorum üzerine cebime para kalıyor