Merhaba,
şaşırttı beni bu konu açıkçası. Oldukça yüksek kazançlar elde eden çok kişi olduğunu görüyoruz diğer konulardan, kazanç arttıkça borçlanma da bir o kadar olur diye düşünüyordum. Diğer kişiler için de ülkenin durumu malum ama bir kaç kişi haricinde borç tutarlarının düşük olduğunu gözlemliyorum.
Cunku borcu buyuk olanlar isbasindadir, bos bos konularda takilmiyorlardir

.
Lira bazinda an itibariyle borcum 8 milyonu geciyor ama burda yazsak ne olur yazmasak ne olur...