• 07-07-2023, 10:40:15
    #1
    Arkadaşlar e devlette harç ödeme kısmını başarıyla yaptım, dekontu falan verdi ama e devvette onay kısmına tıkladığımda klasik hatasını verdi. IMEI sorgulama da yine klasik hatayı alıyorum. Her hangi bir sorun olur mu ? Cihaz kayıt olmuş mudur ?
  • 07-07-2023, 11:08:12
    #2
    rez+
  • 07-07-2023, 11:45:22
    #3
    şu an yoğunluk var harcı yatırdıysanız kayıdı sonra da yaptırsanız sıkıntı olmaz diye biliyorum hocam. Ayrıca Resmi gazetede artış bugün için yayınlandı ve yarından itibaren aktif fakat yarın da haftasonu olduğu için harc ücreti pazartesi mi 20.000 olur cumartesi mi o bi net değil.
  • 07-07-2023, 12:16:47
    #4
    emreuck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şu an yoğunluk var harcı yatırdıysanız kayıdı sonra da yaptırsanız sıkıntı olmaz diye biliyorum hocam. Ayrıca Resmi gazetede artış bugün için yayınlandı ve yarından itibaren aktif fakat yarın da haftasonu olduğu için harc ücreti pazartesi mi 20.000 olur cumartesi mi o bi net değil.
    Peki ücreti yatırsam benim telefon gelince kaydetsem olur mu ?
  • 07-07-2023, 14:48:51
    #5
    Hacapitli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki ücreti yatırsam benim telefon gelince kaydetsem olur mu ?
    Telefonun imei biliyorsanız olur. Ücret yatırırken imei istiyor çünkü