E Devlet Cihaz Harcı ödeme onayı hatası
4
●172
- 07-07-2023, 10:40:15Arkadaşlar e devlette harç ödeme kısmını başarıyla yaptım, dekontu falan verdi ama e devvette onay kısmına tıkladığımda klasik hatasını verdi. IMEI sorgulama da yine klasik hatayı alıyorum. Her hangi bir sorun olur mu ? Cihaz kayıt olmuş mudur ?
- 07-07-2023, 11:45:22şu an yoğunluk var harcı yatırdıysanız kayıdı sonra da yaptırsanız sıkıntı olmaz diye biliyorum hocam. Ayrıca Resmi gazetede artış bugün için yayınlandı ve yarından itibaren aktif fakat yarın da haftasonu olduğu için harc ücreti pazartesi mi 20.000 olur cumartesi mi o bi net değil.
- 07-07-2023, 12:16:47Peki ücreti yatırsam benim telefon gelince kaydetsem olur mu ?emreuck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-07-2023, 14:48:51Telefonun imei biliyorsanız olur. Ücret yatırırken imei istiyor çünküHacapitli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle