Arkadaşlar e devlette harç ödeme kısmını başarıyla yaptım, dekontu falan verdi ama e devvette onay kısmına tıkladığımda klasik hatasını verdi. IMEI sorgulama da yine klasik hatayı alıyorum. Her hangi bir sorun olur mu ? Cihaz kayıt olmuş mudur ?