Hacapitli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Peki ücreti yatırsam benim telefon gelince kaydetsem olur mu ?
Telefonun imei biliyorsanız olur. Ücret yatırırken imei istiyor çünkü