• 06-07-2023, 16:47:43
    #1
    Selamlar, amacım yatırım yapmak veya kâr elde etmek değil. Sadece paramı koruyarak birikim yapmak istiyorum. USDT mantıklı mı bunun için? Nereden almamı önerirsiniz
  • 06-07-2023, 16:49:29
    #2
    binance
    bende usdt halinde biriktiriyorum tl halinde değil bankada doların olunca anlık alım satım yada çekim yapamıyorsun fakat usdt alınca anlık halledebiliyorsun ayrıyeten usdt'yi exchange ofislerinden nakit dolar ilede alabiliyorsun bazı ofisler veriyor
  • 06-07-2023, 16:49:41
    #3
    Kapalıçarşı'da makas düşük oradan alabilirsiniz en garantisi elinizin altında bulunması diye düşünüyorum. Diğer türlü şu anda borsayı araştırıyorum hocam.
  • 06-07-2023, 16:49:42
    #4
    Amacın kâr elde etmek olmasa bile. usdt tutarak Tl olarak kâr edebileceğine emin olabilirsin
  • 06-07-2023, 16:49:46
    #5
    Usdt de her zaman makas satıcı tarafında açıktır. Yani normalde piyasada dolar 26 tl ise USDT de zaman zaman 27-28 tl olma ihtimali oluyor.
  • 06-07-2023, 16:51:43
    #6
    fratkuru adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Usdt de her zaman makas satıcı tarafında açıktır. Yani normalde piyasada dolar 26 tl ise USDT de zaman zaman 27-28 tl olma ihtimali oluyor.
    elma armut.
  • 06-07-2023, 16:52:49
    #7
    Kaiser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    elma armut.
    Boğa sezonunda (bir kaç ay içerisinde) bu yorumuna sahip çık ve beni etiketle
  • 06-07-2023, 16:53:03
    #8
    eratalay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar, amacım yatırım yapmak veya kâr elde etmek değil. Sadece paramı koruyarak birikim yapmak istiyorum. USDT mantıklı mı bunun için? Nereden almamı önerirsiniz
    TRBinance kullanıyorum. Anında bankadan TRBinance'e TL aktarıp, usdt alıyorum. İhtiyaç olduğunda anında satıp bankama çekebiliyorum. Ben hep usdt kullanıyorum. Ancak usdt fud (olumsuz haber) gelir de 1 $dan düşme riski kriptoda hep var. bu tüm stabilecoinler için var. bu riski bilerek usdt tutup tutmamak sizin kararınız.

    usdt-tl veya diğer kriptopara alımsatımlarda komisyon ödersiniz, referansımla üye oldugunuzda ömür boyu %10 komisyon indirimi alırsınız. Birinin referansıyla üye olmanızda fayda var. Benim olursa sevinirim

    %10 komisyon indirimli linkim https://www.trbinance.com/account/signup?ref=C5968GQ9
  • 06-07-2023, 16:55:30
    #9
    fratkuru adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Boğa sezonunda (bir kaç ay içerisinde) bu yorumuna sahip çık ve beni etiketle
    Ayı yada boğa ile dediğin şeyin ne alakası var, USDT ayrı USD ayrı, sen ikisini karıştırıp makastan bahsediyorsun tether de makas olmaz her zaman yanaşık tiktir alış satış. Dolar alıyorsun dolar alırsın, tether alıyorsan tether alıyrosundur bunlar farklı şeyler, tether in dolarl-tl ile tek ilgisi aynı trende sahip olması.