binance
bende usdt halinde biriktiriyorum tl halinde değil bankada doların olunca anlık alım satım yada çekim yapamıyorsun fakat usdt alınca anlık halledebiliyorsun ayrıyeten usdt'yi exchange ofislerinden nakit dolar ilede alabiliyorsun bazı ofisler veriyor