eratalay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selamlar, amacım yatırım yapmak veya kâr elde etmek değil. Sadece paramı koruyarak birikim yapmak istiyorum. USDT mantıklı mı bunun için? Nereden almamı önerirsiniz
TRBinance kullanıyorum. Anında bankadan TRBinance'e TL aktarıp, usdt alıyorum. İhtiyaç olduğunda anında satıp bankama çekebiliyorum. Ben hep usdt kullanıyorum. Ancak usdt fud (olumsuz haber) gelir de 1 $dan düşme riski kriptoda hep var. bu tüm stabilecoinler için var. bu riski bilerek usdt tutup tutmamak sizin kararınız.

usdt-tl veya diğer kriptopara alımsatımlarda komisyon ödersiniz, referansımla üye oldugunuzda ömür boyu %10 komisyon indirimi alırsınız. Birinin referansıyla üye olmanızda fayda var. Benim olursa sevinirim

%10 komisyon indirimli linkim https://www.trbinance.com/account/signup?ref=C5968GQ9