Yurtdışı şirkette mühendislik
15
●316
- 05-07-2023, 07:24:03Merhaba herkese. Harita kadastro bölümü okuyorum sene sonuna kadar bitecek inşAllah. Sonra askere gidip geleceğim hayırlısıyla. Yurtdışında mühendis tekniker maaşları hk bilgisi olan var mı ? Yurtdışında iş alan/yapan inşaat şirketlerinde işe başlarsam ortalama ne kadar maaş verirler ? Dolar üzerinden maaş alıyorlar diye biliyorum
- Kabul Edilen Cevap
- 0 Beğeni
-
- 05-07-2023, 07:40:43Survey Engineer olarak özellikle Orta Doğu ülkelerinde çok iyi maaşlara iş bulabilirsiniz.
Bunun için 4 yıllık mühendislik mezunu olmak ve iyi derecede İngilizce bilmek şart. - 05-07-2023, 07:44:01Hayır hocam ben haritacıyım , türk şirketlerin yurtdışı işleri için haritacılara verdiği ortalama maaşı sormuştumInstructor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-07-2023, 08:16:18Bu ülkeden ülkeye ve firmadan firmaya çok değişiyo. Arap ülkelerinde farklı, avrupada, balkanlarda farklı. İlk önce hangi ülke/bölge olacağına karar vermek gerekiyor. İngilizce gerçekten çok önemli. Ben elektrik elektronik mühendisiyim. Montaj sorumlusu olarak çalışıyorum. Sürekli farklı farklı ülkelerde ve şehirlerde montajlardayım ekip ile birlikte. İngilizcesiz türk firmaları bile alacağız der fakat almazlar. Indeed'den ilanlara bakabilirsin. En temizi orası iş araştırmak için.
- 05-07-2023, 08:19:21ortalama maaşınız ne kadar hocam öğrenmek amacıyla soruyorumsonador adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-07-2023, 08:27:28Benim çalıştığım firma türk firması. Türkiye mühendis ortalamasının çok üstünde diyebilirim sadece. Çünkü bizde yurtiçi/yurtdışı kalınan her gün için ekstra ödeme ve mesailer vs. var.SerdR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-07-2023, 08:35:452500 - 5000 bin dolar arası diye biliyorum doğru mu ?sonador adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-07-2023, 08:45:52o kadar bir türkiyede olan türk firması vermez hocamSerdR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-07-2023, 09:08:59Survey Engineer Harita Mühendisi demek zaten.SerdR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
4 yıllık mühendislik mezunu değilseniz iş bulmak zor olur.
Not: 3 yıl Suudi Arabistanda yaşadım işkembeden sallamıyorum yani.