SerdR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ortalama maaşınız ne kadar hocam öğrenmek amacıyla soruyorum
Benim çalıştığım firma türk firması. Türkiye mühendis ortalamasının çok üstünde diyebilirim sadece. Çünkü bizde yurtiçi/yurtdışı kalınan her gün için ekstra ödeme ve mesailer vs. var.