Merhaba herkese. Harita kadastro bölümü okuyorum sene sonuna kadar bitecek inşAllah. Sonra askere gidip geleceğim hayırlısıyla. Yurtdışında mühendis tekniker maaşları hk bilgisi olan var mı ? Yurtdışında iş alan/yapan inşaat şirketlerinde işe başlarsam ortalama ne kadar maaş verirler ? Dolar üzerinden maaş alıyorlar diye biliyorum