Bir ay kadar önce forum dan bir firmadan domain aldım,sonra şahıs beni ikna ederek önce 5 yıllık olarak uzattı domaini ve sitenin yapalım logonu yapalım falan filan dedim tamam hadi yapalım

Sonuç ne mi ?
E tabiki de tokatladı belliydi ama iş te ben farkettiğimde iş iş ten geçmiş ti

Forumdan banlan dı ( bir dünya multi si var o hesaplardan da dolandırıcılık yapıyor, kimse farkında mı değil başka bir şeymi var bilmiyorum çok büyük vurgun yaptı ) neyseeeeee.
Şimdi bu elemanım bir domain hosting firması,sitesi var ben buna nasıl tabiri caizse zarar veririm
Şimdi karşı çıkanlar olucak eminim ama şikayet etsem belki yıllar sürecek eminim ve o paralar ona kàr olucak
Ve 5 yıllık domainimi başka bir firmaya transfer edersem 5 yılıda alabilecek miyim ?
Lütfen konuyu elinizi vicdanınıza koyarak bakın. Ben sadece son 3 ayda +10-15 K tokatlandım ama hiçbirini demiyorum bu eleman bir şekilde multi hesap çözüyor ve yarın öbür gün seni veya bir arkadaşının da kapısını çalar bunları da düşünerek düşünün lütfen
Fikirlerinizi önerileri nizi yazarsanız sevinirim. Herkese bol bol helal kazanç ve anlayış lı dürüst namuslu müşteriler dilerim 👏🙏