Benimde geçmişte bir defa başıma geldi ufak bi meblağ olduğu için pek peşine düşmedim ama keşke düşsseydim diyorum bazen. Pişman olmamak için mutlaka şikayet et hocam. 3 yılda sürse 5 yılda sürse sonunda bi ceza yiyecek. Ya maddi ya cezaevi. Her türlü kazançlı sen olursun o da mahkeme korkusuyla hayatına devam eder.