Benimde geçmişte bir defa başıma geldi ufak bi meblağ olduğu için pek peşine düşmedim ama keşke düşsseydim diyorum bazen. Pişman olmamak için mutlaka şikayet et hocam. 3 yılda sürse 5 yılda sürse sonunda bi ceza yiyecek. Ya maddi ya cezaevi. Her türlü kazançlı sen olursun o da mahkeme korkusuyla hayatına devam eder.
Hocam öyle demeyin benim bir arkadaşım bir konu da bir kişiyi şikayet etmiş ti geçen sene evlendi olayın üstünden 1-2 yıl gibi bir süre geçmiş karşı savunma mı ifademi o tarz da bir şeydi sanırım bizim çocuk balayına giderken havalimanında polis alıyor sadece bir ifade için balayı maf oldu yengeye durumu anlatana kadar kızın ailesi hayır dır nolur falan anca durum anlaşıldı bu ifade bizim çocuğa +2 uçak bileti ve bir gecez otel ve aile içi huzur suzluk kattı