• 26-06-2023, 21:57:22
    #1
    Biliyorsunuz lokasyon olarak ülkemiz eşsiz güzelliklere ve tarihi geçmişi olan mekanlara sahip.

    Ben bir çok mekanı gördüm görmeyede devam ediyorum. Gezmeyi oralara ayak basmayı çok seviyorum.Özellikle antik alanları.

    Gittiğim bir çok antik yapıların çoğu yıkık.Bildiğiniz yıkık şekilde duruyor.Sıfır restorasyon ve düzenleme.

    Buna rağmen inanılmaz bir o mekanlara turist akımı var. Neden bizim sevgili Kültür Bakanlığımız bu güzel antik kentlerimizi ayağa kaldırmıyor ? Neden bunun ulusal reklamı yapılmıyor sizce ?

    Aşağıda bırakmış olduğum görsel Burdur'da bulunan mükemmel bir antik alandan çekilmiş görseldir.

    İmkanınız varsa kesinlikle gidip ziyaret edin.Muazzam yerdir.

    İlgili antik kent: https://goo.gl/maps/yRgjgPCA5WLbwZLs9

  • 26-06-2023, 21:58:25
    #2
    GEMİNİ ⭐ GROK ⭐ CAPCUT
    Neresi hocam bura keşke onuda yazsaydın
  • 26-06-2023, 21:59:04
    #3
    çünkü buraya otel yapamıyon. yapsan ulaşımı zor. yani kimsenin para kazancağı bir şey yok. adam avrupanın biminde 300 euroya gelecek turistin 300 eurosunun derdinde. hiç kimsenin kültürel miras gibi bir derdi yok emin ol.
  • 26-06-2023, 21:59:36
    #4
    yigityavuzy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neresi hocam bura keşke onuda yazsaydın
    Pardon dostum.

    Sagalassos Antik Kenti
  • 26-06-2023, 22:04:51
    #5
    Platin üye
    arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çünkü buraya otel yapamıyon. yapsan ulaşımı zor. yani kimsenin para kazancağı bir şey yok. adam avrupanın biminde 300 euroya gelecek turistin 300 eurosunun derdinde. hiç kimsenin kültürel miras gibi bir derdi yok emin ol.
    Katılıyorum. Söylenebilecek her şeyi söylemiş. Ülkede her şey rant üzerine çalışıyor maalesef.
  • 26-06-2023, 22:10:10
    #6
    Runaway adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Katılıyorum. Söylenebilecek her şeyi söylemiş. Ülkede her şey rant üzerine çalışıyor maalesef.
    Bilmiyorlarki buralara yapılacak yatırım ile daha fazla ülkeye döviz girecek. Millet yıkıntıları görmeye gelirken düşüsenize tamamen yeniden ayağa kalkan onlarca antik kentin çekeceği insan sayısını ? Hem bir kez değil aylarca yıllarca. Ülkeye katacağı onca gelir ve tanıtım nasıl es geçilir aklım almıyor.

    O zaman akla şu soru geliyor; Neden kültür bakanlığımız ülke sınırları dışımızda bulunan evleri camileri restore ediyor ? Aynıları ve daha önemlileri zaten bizde var.
  • 26-06-2023, 22:26:35
    #7
    Akbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilmiyorlarki buralara yapılacak yatırım ile daha fazla ülkeye döviz girecek. Millet yıkıntıları görmeye gelirken düşüsenize tamamen yeniden ayağa kalkan onlarca antik kentin çekeceği insan sayısını ? Hem bir kez değil aylarca yıllarca. Ülkeye katacağı onca gelir ve tanıtım nasıl es geçilir aklım almıyor.

    O zaman akla şu soru geliyor; Neden kültür bakanlığımız ülke sınırları dışımızda bulunan evleri camileri restore ediyor ? Aynıları ve daha önemlileri zaten bizde var.
    hocam elin fakir turistini napalım biz. allah aşkına. bozuk paraları kenara koyup yıl sonu tatile gelen fakir turist bizim ülkemize gelse ne olur gelmese ne olur. antalyaya bir inin. yani sürü gibi turist. para harcayan tek kişi yok. niye fakirler.
    buraya yatırım yapsalar kim gelir kim gider.
    şöyle düşünün daha burdur antalya arası çift şerit yol yok. nasıl götürüp getircen. bak yol diyince hepsi üşüşür.

    avrubanın, ortadoğunun çöplüğü olmuşuz yani. öyle bir klass yok ülkemizde. turist dolarları otele getirsin, denize girsin gitsin. kültürel tur kimin umrunda.
  • 26-06-2023, 22:37:55
    #8
    arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam elin fakir turistini napalım biz. allah aşkına. bozuk paraları kenara koyup yıl sonu tatile gelen fakir turist bizim ülkemize gelse ne olur gelmese ne olur. antalyaya bir inin. yani sürü gibi turist. para harcayan tek kişi yok. niye fakirler.
    buraya yatırım yapsalar kim gelir kim gider.
    şöyle düşünün daha burdur antalya arası çift şerit yol yok. nasıl götürüp getircen. bak yol diyince hepsi üşüşür.

    avrubanın, ortadoğunun çöplüğü olmuşuz yani. öyle bir klass yok ülkemizde. turist dolarları otele getirsin, denize girsin gitsin. kültürel tur kimin umrunda.
    Şuan fakir geliyor.Neden ? Çünkü zenginini getirecek bir alt yapın bir reklamın tanıtımın yok.

    İstanbula yapacaksın mükemmel bir yapı, bak göre o zaman neler oluyor. Eyfel kulesi sadece bir demir yığını ve koca fransa buna karşı iken yapıldığında şimdi ülkeyi o ayakta tutuyor.

    Şuan avrupanın fakiri geliyor doğru hak veriyorum ama bununda sebebi var. Zengini için bir şey vaad etmiyorsun, güvenlik sorunu söz konusu , gelen truistleri biizm insanımız gözleri ile öpüyorlar, ceplerini soyuyorlar.. Daha ne olsun.

    Yap yatırımını ver reklamını tanıtımını bak göre o zaman neler oluyor.
  • 26-06-2023, 22:56:52
    #9
    Akbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şuan fakir geliyor.Neden ? Çünkü zenginini getirecek bir alt yapın bir reklamın tanıtımın yok.

    İstanbula yapacaksın mükemmel bir yapı, bak göre o zaman neler oluyor. Eyfel kulesi sadece bir demir yığını ve koca fransa buna karşı iken yapıldığında şimdi ülkeyi o ayakta tutuyor.

    Şuan avrupanın fakiri geliyor doğru hak veriyorum ama bununda sebebi var. Zengini için bir şey vaad etmiyorsun, güvenlik sorunu söz konusu , gelen truistleri biizm insanımız gözleri ile öpüyorlar, ceplerini soyuyorlar.. Daha ne olsun.

    Yap yatırımını ver reklamını tanıtımını bak göre o zaman neler oluyor.
    hocam söylediğinde sonuna kadar haklısın. ancak derenin başını tutanların umrunda değil bu. onlar zengin turist istemiyorlar yani. olması gereken senin söylediğin, yüzbinlerce turist yerine para harcayan, kültür turismine katkı sağlayan turist lazım bize ama. bunu kimse istemiyor dere başındakilerden. gelsin 3-5 euro bıraksın gitsin.