Ben bir çok mekanı gördüm görmeyede devam ediyorum. Gezmeyi oralara ayak basmayı çok seviyorum.Özellikle antik alanları.
Gittiğim bir çok antik yapıların çoğu yıkık.Bildiğiniz yıkık şekilde duruyor.Sıfır restorasyon ve düzenleme.
Buna rağmen inanılmaz bir o mekanlara turist akımı var. Neden bizim sevgili Kültür Bakanlığımız bu güzel antik kentlerimizi ayağa kaldırmıyor ? Neden bunun ulusal reklamı yapılmıyor sizce ?
Aşağıda bırakmış olduğum görsel Burdur'da bulunan mükemmel bir antik alandan çekilmiş görseldir.
İmkanınız varsa kesinlikle gidip ziyaret edin.Muazzam yerdir.
İlgili antik kent: https://goo.gl/maps/yRgjgPCA5WLbwZLs9