Runaway adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Katılıyorum. Söylenebilecek her şeyi söylemiş. Ülkede her şey rant üzerine çalışıyor maalesef.
Bilmiyorlarki buralara yapılacak yatırım ile daha fazla ülkeye döviz girecek. Millet yıkıntıları görmeye gelirken düşüsenize tamamen yeniden ayağa kalkan onlarca antik kentin çekeceği insan sayısını ? Hem bir kez değil aylarca yıllarca. Ülkeye katacağı onca gelir ve tanıtım nasıl es geçilir aklım almıyor.

O zaman akla şu soru geliyor; Neden kültür bakanlığımız ülke sınırları dışımızda bulunan evleri camileri restore ediyor ? Aynıları ve daha önemlileri zaten bizde var.