arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çünkü buraya otel yapamıyon. yapsan ulaşımı zor. yani kimsenin para kazancağı bir şey yok. adam avrupanın biminde 300 euroya gelecek turistin 300 eurosunun derdinde. hiç kimsenin kültürel miras gibi bir derdi yok emin ol.
Katılıyorum. Söylenebilecek her şeyi söylemiş. Ülkede her şey rant üzerine çalışıyor maalesef.