• 26-06-2023, 21:08:11
    #10
    Şahsen haklı dahi olsanız, ki haklısınız... Bu denli duruma gerek yoktu, herşey zaten orta da, çok kasmışsınız hocam.
  • 26-06-2023, 21:09:08
    #11
    Kim ile ticaret yapılıyor ise ona ait hesap bilgilerine ödeme geçilmesi gerektiğini sağır sultana anlatsalar o bile okey der.
  • 26-06-2023, 21:09:50
    #12
    ClassWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam siz ürünü almak isteseniz hesabına parayı atardınız sonradan vazgeçtiniz böyle bir bahane buluyorsunuz. İnsanların vaktini zamanını böyle boş şeyler yüzünden çalmayın ayıptır yazıktır.. Adam size ödeme yapmanız için hesap vermiş işte ne uzatıyorsunuz. Sizin gibi müşteriden Alllah korusun herkesi.


    Burada ortak iş yapan binlerce insan var ortağının hesap nosunu verende olabilir zaman israflığı başka birşey değil
    Niye konu sahibini karaladın ki simdi . Tamam karşı tarafı haksız bulmuyorum başka birinin ibanini kullanabilir benim de basima geldi ama @StyleKing; hocam da haksiz değil istediği şey kendisinin hakkıdır ve burada hakkın da - trade kullanılması yanlıştır.
  • 26-06-2023, 21:11:07
    #13
    Büyük bir ticaret olsa haklısınız. Ama burada ödemeyi eşinin hesabına yollamakta sizin için problem teşkil edecek bir şey yok hocam.
  • 26-06-2023, 21:11:25
    #14
    Platin üye
    Profilinizden ticaret puanını ve mesajlarınızdan ilgili ihale konusunu inceledim. 90 küsür ticaret puanı bulunan bir üyenin ihalesine 520 TL teklif verip böyle bir evhama kapılmışsınız. Eğer kişi yeni üye olsa, ticaret puanı hiç olmasa, daha yüksek tutarlı kripto işlemi ya da benzeri dolandırıcılığa konu olmaya müsait bir ilan olsa, kesinlikle pimpirikli olmakta haklısınız. Ancak ben gördüğüm profilin 520 TL için illegal bir iş çevireceğini düşünmüyorum. Hesap çalınmış olsa diyelim, çalan kişi domain satışı için ihale açmak yerine farklı işler çevirmeyi denerdi.

    Forum kurallarında herkes her ticaretinde kendisine ait banka hesabını kullanmak zorunda diye bir zorunluluk mu var? Ticaret yaparken evet ad soyad tutsa daha güzel ve temkinli olunmuş olunur; ama tutmuyorsa da bunun nedenini sorup öğrenince maraz çıkarılmaz, diye düşünüyorum. Adam gerçekten icralıksa? O zaman ne olduğunu biliyor musunuz? Sizin gönderdiğiniz 520 TL ödeme anında blokeli ve icra dairesince müzekkere yazılmış banka hesabı tarafından direkt çekilip, alacaklının talebi halinde de icra dosyasına yatar.

    Bu forumdaki herkes şahıs şirketi ya da öğrenci değil. Bunun memuru var icralık olanı var, kendisi maaşlı çalışıp eşinin şirketi olan var vs vs.

    Dediğim gibi bir profil ile karşı karşıya olsaydınız tamamdı, ya da sizden ödeme istediği hesapta garip garip açıklama yazmanızı falan talep etse, o hesap da forumdan kriptocu çıksa kesinlikle şüphelenmekte ve ticareti gerçekleştirmemekte haklıydınız. Ancak bu durumda biraz fazla evhamlı davrandığınızı, bu kadarına gerek olmadığını düşünüyorum.

    Kendinizi garanti altına mı almak istiyorsunuz? Yapılan ticaretin mesaj kayıtlarını, ödeme dekontunu, domain transferinde gelen maili ve R10 ihale konusunu ekran alıntısı şeklinde kaydedip, saklayın. Herhangi bir olumsuzlukta bunlarla kendinizi kanunen temize çekersiniz zaten. Sonuçta forumdaki kimlik bilgileri, domainin transfer edilme bilgileri, kişinin eşi üzerinden yapılan ödeme bilgileri, her şey savcılık/mahkeme müzekkeresiyle bankalardan, BTK'dan, R10'dan doğrudan gerçek kişiye ulaşılabilmesine müsait bilgiler.

    Bence kişiyle görüşün domaini alın, tatlıya bağlayın. Ortada herhangi illegal bir durum gözükmüyor kanaatimce.
  • 26-06-2023, 21:13:52
    #15
    Çok büyütmüşsünüz. Güvendiğiniz bir aracı ile bile işlemi halledebilirdiniz
  • 26-06-2023, 21:14:51
    #16
    Runaway adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Profilinizden ticaret puanını ve mesajlarınızdan ilgili ihale konusunu inceledim. 90 küsür ticaret puanı bulunan bir üyenin ihalesine 520 TL teklif verip böyle bir evhama kapılmışsınız. Eğer kişi yeni üye olsa, ticaret puanı hiç olmasa, daha yüksek tutarlı kripto işlemi ya da benzeri dolandırıcılığa konu olmaya müsait bir ilan olsa, kesinlikle pimpirikli olmakta haklısınız. Ancak ben gördüğüm profilin 520 TL için illegal bir iş çevireceğini düşünmüyorum. Hesap çalınmış olsa diyelim, çalan kişi domain satışı için ihale açmak yerine farklı işler çevirmeyi denerdi.

    Forum kurallarında herkes her ticaretinde kendisine ait banka hesabını kullanmak zorunda diye bir zorunluluk mu var? Ticaret yaparken evet ad soyad tutsa daha güzel ve temkinli olunmuş olunur; ama tutmuyorsa da bunun nedenini sorup öğrenince maraz çıkarılmaz, diye düşünüyorum. Adam gerçekten icralıksa? O zaman ne olduğunu biliyor musunuz? Sizin gönderdiğiniz 520 TL ödeme anında blokeli ve icra dairesince müzekkere yazılmış banka hesabı tarafından direkt çekilip, alacaklının talebi halinde de icra dosyasına yatar.

    Bu forumdaki herkes şahıs şirketi ya da öğrenci değil. Bunun memuru var icralık olanı var, kendisi maaşlı çalışıp eşinin şirketi olan var vs vs.

    Dediğim gibi bir profil ile karşı karşıya olsaydınız tamamdı, ya da sizden ödeme istediği hesapta garip garip açıklama yazmanızı falan talep etse, o hesap da forumdan kriptocu çıksa kesinlikle şüphelenmekte ve ticareti gerçekleştirmemekte haklıydınız. Ancak bu durumda biraz fazla evhamlı davrandığınızı, bu kadarına gerek olmadığını düşünüyorum.

    Kendinizi garanti altına mı almak istiyorsunuz? Yapılan ticaretin mesaj kayıtlarını, ödeme dekontunu, domain transferinde gelen maili ve R10 ihale konusunu ekran alıntısı şeklinde kaydedip, saklayın. Herhangi bir olumsuzlukta bunlarla kendinizi kanunen temize çekersiniz zaten. Sonuçta forumdaki kimlik bilgileri, domainin transfer edilme bilgileri, kişinin eşi üzerinden yapılan ödeme bilgileri, her şey savcılık/mahkeme müzekkeresiyle bankalardan, BTK'dan, R10'dan doğrudan gerçek kişiye ulaşılabilmesine müsait bilgiler.

    Bence kişiyle görüşün domaini alın, tatlıya bağlayın. Ortada herhangi illegal bir durum gözükmüyor kanaatimce.
    Sende ne klavye var hocam. Yazdıkça yazasın geliyor heralde.
  • 26-06-2023, 21:17:00
    #17
    MusGe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Niye konu sahibini karaladın ki simdi . Tamam karşı tarafı haksız bulmuyorum başka birinin ibanini kullanabilir benim de basima geldi ama @StyleKing; hocam da haksiz değil istediği şey kendisinin hakkıdır ve burada hakkın da - trade kullanılması yanlıştır.
    Az bile... Satıcı arkadaş bu konuyu okuyorsa şikayet konusu aç kardeşim. İhaleyi ortada bırakmanıın ban cezası var. Zaten birde itrader atması zaten başlı başına fiyasko. Adamı 2 taraftanda mağdur etmiş.

    Satış domain satışı ücret normal ücret kişinin r10 hesabı var bir geçmişi var. Bir sorun olsa bile verdiği iban var ortada gider o ibana dava açarsın oradan bu adama zaten ulaşırsın.
    Ki böyle birşey olacak durumda yok ortada. Tamamen zaman israfı hepimiz adına
  • 26-06-2023, 21:20:07
    #18
    ClassWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Az bile... Satıcı arkadaş bu konuyu okuyorsa şikayet konusu aç kardeşim. İhaleyi ortada bırakmanıın ban cezası var. Zaten birde itrader atması zaten başlı başına fiyasko. Adamı 2 taraftanda mağdur etmiş.

    Satış domain satışı ücret normal ücret kişinin r10 hesabı var bir geçmişi var. Bir sorun olsa bile verdiği iban var ortada gider o ibana dava açarsın oradan bu adama zaten ulaşırsın.
    Ki böyle birşey olacak durumda yok ortada. Tamamen zaman israfı hepimiz adına
    He tabi kişinin başka ibana ödeme istemesi normal -trade sebebi, benim kendi ibanını gönder deyip göndermeyince -trade vermem anormal doğru diyorsun.