Niye konu sahibini karaladın ki simdi . Tamam karşı tarafı haksız bulmuyorum başka birinin ibanini kullanabilir benim de basima geldi ama
@StyleKing; hocam da haksiz değil istediği şey kendisinin hakkıdır ve burada hakkın da - trade kullanılması yanlıştır.
Az bile... Satıcı arkadaş bu konuyu okuyorsa şikayet konusu aç kardeşim. İhaleyi ortada bırakmanıın ban cezası var. Zaten birde itrader atması zaten başlı başına fiyasko. Adamı 2 taraftanda mağdur etmiş.
Satış domain satışı ücret normal ücret kişinin r10 hesabı var bir geçmişi var. Bir sorun olsa bile verdiği iban var ortada gider o ibana dava açarsın oradan bu adama zaten ulaşırsın.
Ki böyle birşey olacak durumda yok ortada. Tamamen zaman israfı hepimiz adına