Az bile... Satıcı arkadaş bu konuyu okuyorsa şikayet konusu aç kardeşim. İhaleyi ortada bırakmanıın ban cezası var. Zaten birde itrader atması zaten başlı başına fiyasko. Adamı 2 taraftanda mağdur etmiş.
Satış domain satışı ücret normal ücret kişinin r10 hesabı var bir geçmişi var. Bir sorun olsa bile verdiği iban var ortada gider o ibana dava açarsın oradan bu adama zaten ulaşırsın.
Ki böyle birşey olacak durumda yok ortada. Tamamen zaman israfı hepimiz adına
He tabi kişinin başka ibana ödeme istemesi normal -trade sebebi, benim kendi ibanını gönder deyip göndermeyince -trade vermem anormal doğru diyorsun.