
Forumexe nin sahibini arıyorum
22
●2.600
- 27-06-2023, 12:07:42Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Allah rahmet eylesin, o an ne yaptım da bunu yazmıştı bilmiyorum ama bu ss'i yıllardır saklıyorum galeride

- 27-06-2023, 21:38:58Güzel yorumlarınız için şahsım adına teşekkür ediyorum arkadaşlar forum kültürü eskisi gibi güzel ve ilgi çekici olmasada hâla yaşatmak, yaşatabilmek bu alanlarda ürün üretebilmek güzel bir şey. Forumexe ise çoğumuzun geçmişinde büyük bir yer kaplıyor inşallah tekrardan canlanır. Her forumexe konusu açıldığında Emin abimizin isminin anılması ne kadar büyük bir forumu geride bıraktığının göstergesi Allah rahmet eylesin.
- 27-06-2023, 21:51:31Onur verdin hocam hoşgeldin... Forumexe yi canlandıran ben olmak isterdim ama nasip değilmiş.. İnşallah kim açarsa omuz atmak isterim.Lim10Ata adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-12-2023, 22:30:28Konuya Google'da arattığımda denk geldim. Güzel bir tesadüf oldu. Aşağı yukarı bir senedir forumexe.com alan adı benim elimde, 15 yasına girecek 6 güne
, yabancı birinden satın almıştım, şu sıralar sadece kendi siteme yönlendirdim. Zamanında çok vakit geçirirdik forumda. Alan adı çok el değiştirmiş, aslında seveni çok, xenforo kurduğumda insanlar kendiliğinden kayıt olmaya başlamıştı, fakat artık ne o enerji var, ne de vakit bizde. İlerleyen dönemde sanırım alan adını satılığa çıkartacağım, mutlaka bana ulaşabilirsin. Forumexe'den insanlar gördükçe seviniyorum...

, yabancı birinden satın almıştım, şu sıralar sadece kendi siteme yönlendirdim. Zamanında çok vakit geçirirdik forumda. Alan adı çok el değiştirmiş, aslında seveni çok, xenforo kurduğumda insanlar kendiliğinden kayıt olmaya başlamıştı, fakat artık ne o enerji var, ne de vakit bizde. İlerleyen dönemde sanırım alan adını satılığa çıkartacağım, mutlaka bana ulaşabilirsin. Forumexe'den insanlar gördükçe seviniyorum...