Güzel yorumlarınız için şahsım adına teşekkür ediyorum arkadaşlar forum kültürü eskisi gibi güzel ve ilgi çekici olmasada hâla yaşatmak, yaşatabilmek bu alanlarda ürün üretebilmek güzel bir şey. Forumexe ise çoğumuzun geçmişinde büyük bir yer kaplıyor inşallah tekrardan canlanır. Her forumexe konusu açıldığında Emin abimizin isminin anılması ne kadar büyük bir forumu geride bıraktığının göstergesi Allah rahmet eylesin.