Konuya Google'da arattığımda denk geldim. Güzel bir tesadüf oldu. Aşağı yukarı bir senedir forumexe.com alan adı benim elimde, 15 yasına girecek 6 güne

, yabancı birinden satın almıştım, şu sıralar sadece kendi siteme yönlendirdim. Zamanında çok vakit geçirirdik forumda. Alan adı çok el değiştirmiş, aslında seveni çok, xenforo kurduğumda insanlar kendiliğinden kayıt olmaya başlamıştı, fakat artık ne o enerji var, ne de vakit bizde. İlerleyen dönemde sanırım alan adını satılığa çıkartacağım, mutlaka bana ulaşabilirsin. Forumexe'den insanlar gördükçe seviniyorum...