17 yıllık eğitimim son buldu
2
●174
- 19-06-2023, 14:30:553-4 gün önce tüm sınavlarım açıklandı ve resmî olarak 17 yıllık eğitim ve öğretim maceramı bitirdim. Kendimi boşluğa düşmüş gibi hissediyorum. Siz neler hissediyorsunuz ya da zamanında neler hissetmiştiniz ?
- 19-06-2023, 14:34:29Lise biterken hiç bir şey anlamamıştım üniversite heyacanı vardı içimde çünkü ama üniversite bittiğinde hayat bir 6 ay durmuştu çok hızlı yaşamıştık çünkü hayatı. Son 6 yıldır sürekli çalışıyoruz keşke bitmeseymiş okumak gibisi yok maalesef
Tavsiyem işin hazır gibiyse, sağlam bir tatil çek çalışmaya başla. Hayat yeni başlıyor
- 19-06-2023, 14:44:10Askere git gel daha farklı oluyor 🙂
Okul bitince çok rahatlamıştım ben dünya varmış dedim
Sonra iş hayatına atıldım askere gidip kurtulayım dedim
15 ay askerlikte bitsinde sivil hayata geçeyim dedim
Bitti Tekrar iş hayatına devam yaş ilerledi böyle olmaz evlen denildi tuttum evlendim sonra 2 çoçuk sahibi olduk
Şuan böyle gidiyor hayat 🙂