Lise biterken hiç bir şey anlamamıştım üniversite heyacanı vardı içimde çünkü ama üniversite bittiğinde hayat bir 6 ay durmuştu çok hızlı yaşamıştık çünkü hayatı. Son 6 yıldır sürekli çalışıyoruz keşke bitmeseymiş okumak gibisi yok maalesef
Tavsiyem işin hazır gibiyse, sağlam bir tatil çek çalışmaya başla. Hayat yeni başlıyor