3-4 gün önce tüm sınavlarım açıklandı ve resmî olarak 17 yıllık eğitim ve öğretim maceramı bitirdim. Kendimi boşluğa düşmüş gibi hissediyorum. Siz neler hissediyorsunuz ya da zamanında neler hissetmiştiniz ?