Konu
17 yıllık eğitimim son buldu
19-06-2023, 14:30:55
#1
emirhanokr
3-4 gün önce tüm sınavlarım açıklandı ve resmî olarak 17 yıllık eğitim ve öğretim maceramı bitirdim. Kendimi boşluğa düşmüş gibi hissediyorum. Siz neler hissediyorsunuz ya da zamanında neler hissetmiştiniz ?