• 19-06-2023, 13:52:17
    #1
    backlinkmatik.com
    hiç lakabınız oldu mu ?

    bana lise de Seme derlerdi (SM kısaltmasının okuşunu) ama anlamı +18 o nedenle geçiyorum =)

    Bunun dışında o kadar favori ve yaygın olmasa da adımdan kaynaklı kut, küt, küt küt, I couldn't tarzı lakaplarım oldu =)
  • 19-06-2023, 13:53:28
    #2
    Mono VE Falçata lakaplarım vardı bi zamanlar D:
  • 19-06-2023, 13:54:41
    #3
    Google , Aliço öğretmenlerimde dolapçı diyordu kökenim yüzünden
  • 19-06-2023, 13:54:55
    #4
    Adım Mehmet Can aslında benim bir ara çocuklar sokakta yakalambaç oynarken birisi pes edeceksin demek yerine "pesetcan" dedi ve o günden beri adım pesetcan oldu.
  • 19-06-2023, 14:06:59
    #5
    Mami çcukluğumdan beri benim de ara ara kullandığım, Metin2'ci ise 2010 yıllarında sağlam Metin2 oynardım mahallede böyle tanırlardı, Sniper ise askerde atış birincisi olduğumda söylüyorlardı terhis olana kadar. Çok şükür başka takılmadı 😂
  • 19-06-2023, 15:11:17
    #6
    İsmimden ötürü Gogo diyorlardı, bir dilde argo anlamı vardı ama hangi dildi onu hatırlamıyorum
  • 19-06-2023, 15:27:33
    #7
    R10da herkes hocam der bana...
  • 19-06-2023, 15:35:18
    #8
    Adım Turgay ama herkes bana bir Ahmet adını taktılar hala da devam edıyor.
  • 19-06-2023, 18:43:26
    #9
    Biraz hızlı konuştuğum için speedy gonzales derler