Mami çcukluğumdan beri benim de ara ara kullandığım, Metin2'ci ise 2010 yıllarında sağlam Metin2 oynardım mahallede böyle tanırlardı, Sniper ise askerde atış birincisi olduğumda söylüyorlardı terhis olana kadar. Çok şükür başka takılmadı 😂