hiç lakabınız oldu mu ?

bana lise de Seme derlerdi (SM kısaltmasının okuşunu) ama anlamı +18 o nedenle geçiyorum =)

Bunun dışında o kadar favori ve yaygın olmasa da adımdan kaynaklı kut, küt, küt küt, I couldn't tarzı lakaplarım oldu =)