• 18-06-2023, 01:23:56
    #1
    Şuan fark ettim 3 gün önce Turkcell den mesaj gelmiş

    XXXXXXXXXX No lu hattınıza ait son ödeme tarihi 22.06.2022'dir.Ödeme tutarı 200TL'dir gibi.

    Benim böyle bir numaram yok üstüme bir hat var o da bu numara değil yani.Turkcell i aradım fakat bakım varmış şuan kontrol edemediler.Tedirgin oldum gece gece
  • 18-06-2023, 01:27:17
    #2
    Danışman
    Üzerinize olan hatları e-devletten kontrol edebilirsiniz.
    Eğer orada çıkmıyorsa bir yanlışlık olmuştur.
    Müsait zamanda turkcell i durumdan haberdar edin
  • 18-06-2023, 01:28:59
    #3
    Fahrettin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üzerinize olan hatları e-devletten kontrol edebilirsiniz.
    Eğer orada çıkmıyorsa bir yanlışlık olmuştur.
    Müsait zamanda turkcell i durumdan haberdar edin

    Burada da sorun var galiba bakalım sistemler bir düzelsin Turkcell i arayıp soracağım tekrar
  • 18-06-2023, 01:40:07
    #4
    Oltalama yöntemi olabilir
  • 18-06-2023, 01:44:12
    #5
    Mrxberat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oltalama yöntemi olabilir
    Yok hocam direkt Turkcell tarafından gönderilen mesaj.
  • 18-06-2023, 02:38:32
    #6
    Bir zamanlar çok yaygındı bayilerin el altından hat satması babam haberi olmadan kara listeye düşmiştü faturalıya geçmek istediği zaman öğrenmişti derdini anlatıp listeden çıkması bir iki yıl sürdü bi müdürlüğe gidip sorun isterseniz sıkıntılı mesele
  • 18-06-2023, 02:42:34
    #7
    iOktay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir zamanlar çok yaygındı bayilerin el altından hat satması babam haberi olmadan kara listeye düşmiştü faturalıya geçmek istediği zaman öğrenmişti derdini anlatıp listeden çıkması bir iki yıl sürdü bi müdürlüğe gidip sorun isterseniz sıkıntılı mesele
    Ben hat çıkartırken çalışan kendi telefonuna çekmişti kimliğimi dikkatimi çekmişti,acaba onlardan mı bir şey yaptılar
  • 18-06-2023, 02:44:40
    #8
    UCDigital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben hat çıkartırken çalışan kendi telefonuna çekmişti kimliğimi dikkatimi çekmişti,acaba onlardan mı bir şey yaptılar
    Normal kamerdan çektiyse olabilir, Turkcell'in sistemine yüklediyse sanmıyorum. Eskiden fotokopiyi çoğaltırlardı.
  • 18-06-2023, 02:52:23
    #9
    iOktay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Normal kamerdan çektiyse olabilir, Turkcell'in sistemine yüklediyse sanmıyorum. Eskiden fotokopiyi çoğaltırlardı.
    Normal kameradan çekmişti,o an çok takmadım açıkçası datalar her yerde zaten diye