Bir zamanlar çok yaygındı bayilerin el altından hat satması babam haberi olmadan kara listeye düşmiştü faturalıya geçmek istediği zaman öğrenmişti derdini anlatıp listeden çıkması bir iki yıl sürdü bi müdürlüğe gidip sorun isterseniz sıkıntılı mesele
Ben hat çıkartırken çalışan kendi telefonuna çekmişti kimliğimi dikkatimi çekmişti,acaba onlardan mı bir şey yaptılar