iOktay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Normal kamerdan çektiyse olabilir, Turkcell'in sistemine yüklediyse sanmıyorum. Eskiden fotokopiyi çoğaltırlardı.
Normal kameradan çekmişti,o an çok takmadım açıkçası datalar her yerde zaten diye