Hocam aç YÖK ATLAS'a bak, kaç net yapmış 100k öğrencileri?
Ne hayali gözünü seveyim
Hocam inanın berbat bir liseden 0 temel ile gelip 2 yıl boyunca sabah akşam çalışarak 69k yaptım, ve bu benim kapasitesizliğimden değildi herkes 2 yılda sıfırdan 69k yapılmasına şaşırdı, benden iyi liseden mezun olan ve benimle aynı şartlarda çalışan etüt arkadaşlarım mezuna kaldı ben kazandım, bu süreçte yüzlerce öğrenci tanıdım gördüm, net sayılarına bakmayın her sene sınavın zorluğuna kolaylığına göre değişir o, arkadaşın bırakın 20 yi ilk 50k ya giremeyeceğine hayatımı bahse koyarım o kadar kesin konuşuyorum.