• 17-06-2023, 00:13:32
    #10
    CodeConjurer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üniversite boş 😂 yazısı sonrası yeriniz hazır diyorum
    Değil Mi İşsiz Kâfilesine Katılmaktan Başka Bir Şey Değil, Sağlam Bölümler İçinde Paran Yoksa Boş Zaten
  • 17-06-2023, 00:21:03
    #11
    royalenes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam aç YÖK ATLAS'a bak, kaç net yapmış 100k öğrencileri?
    Ne hayali gözünü seveyim
    Hocam inanın berbat bir liseden 0 temel ile gelip 2 yıl boyunca sabah akşam çalışarak 69k yaptım, ve bu benim kapasitesizliğimden değildi herkes 2 yılda sıfırdan 69k yapılmasına şaşırdı, benden iyi liseden mezun olan ve benimle aynı şartlarda çalışan etüt arkadaşlarım mezuna kaldı ben kazandım, bu süreçte yüzlerce öğrenci tanıdım gördüm, net sayılarına bakmayın her sene sınavın zorluğuna kolaylığına göre değişir o, arkadaşın bırakın 20 yi ilk 50k ya giremeyeceğine hayatımı bahse koyarım o kadar kesin konuşuyorum.
  • 17-06-2023, 00:22:34
    #12
    Berkayel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam inanın berbat bir liseden 0 temel ile gelip 2 yıl boyunca sabah akşam çalışarak 69k yaptım, ve bu benim kapasitesizliğimden değildi herkes 2 yılda sıfırdan 69k yapılmasına şaşırdı, benden iyi liseden mezun olan ve benimle aynı şartlarda çalışan etüt arkadaşlarım mezuna kaldı ben kazandım, bu süreçte yüzlerce öğrenci tanıdım gördüm, net sayılarına bakmayın her sene sınavın zorluğuna kolaylığına göre değişir o, arkadaşın bırakın 20 yi ilk 50k ya giremeyeceğine hayatımı bahse koyarım o kadar kesin konuşuyorum.
    1 Yılda Zor Olabilir Ama Yapan Yapıyor Hocam
  • 17-06-2023, 00:29:30
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    MaxKreatif adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Değil Mi İşsiz Kâfilesine Katılmaktan Başka Bir Şey Değil, Sağlam Bölümler İçinde Paran Yoksa Boş Zaten
    Aynen koy gitsin :=)
  • 17-06-2023, 00:40:33
    #14
    Lise de ogrrtmenim. Son 2 yildir acikogretim den devam ediyosun. Ki temel sifir dedigine gore zaten acikogretim deki sinavları da birileri cozuyor. Simdi sorun şu, sifirfsn 1 yilda 20 bin yapılır mı? Tabi ki yapılır. Ankara ya deniz de getirilir sonucta teorik olarak. Yaparsin kral diyenlere bakma. 100 bin de yapamazsin. Hicbiryeri kazanamazsin demiyorum ama ilk 100 bin, tıp, muhendislik vs onubgececeksin hocam.
  • 17-06-2023, 01:11:19
    #15
    0 Çalışmayla sabah sınava giricem simdi biraz çalışsam derece yapar mıyım arkadaslar ne diyosunuz?
  • 17-06-2023, 07:30:48
    #16
    Berkayel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Boşa hayal kurmayın, yapılır diyene de inanmayın. İlk 100.000 e girerseniz çok iyi çalışmışsınız demektir eşit ağırlıkta, sayısalı bilemiyorum ama 150k ya girerseniz yine çok iyi çalışmış sayabilirsiniz. “Yıldızları hedef al ulaşamasan da göğe yükselirsin” demiş Allame, o düşünceyle 20k hedefleyebilirsiniz
    sadece KOMİK
    Duzenli calismayla olmayacak is degil gunde 6 7 saat duzenli calisma ile rahat girilebilir tabi senin kapasitenede bagli
  • 17-06-2023, 07:48:50
    #17
    Bende seneye gireceğim kafamda yaz tatilini yaz kurslarinda değerlendirmeyi düşünüyorum benim 9 yok pandemide heba oldu 10.sinif yarısı açığa geçtim şuan 11 de yok full tyt ayt üzerinden devam etmeyi düşünüyorum 12 ye çalışmadan ama nasıl yaparım nerden başlarım en ufak fikrim yok
  • 17-06-2023, 13:06:06
    #18
    mhrmgltn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sadece KOMİK
    Duzenli calismayla olmayacak is degil gunde 6 7 saat duzenli calisma ile rahat girilebilir tabi senin kapasitenede bagli
    Sana bulunduğun hayaller aleminde mutluluklar.