Bende seneye gireceğim kafamda yaz tatilini yaz kurslarinda değerlendirmeyi düşünüyorum benim 9 yok pandemide heba oldu 10.sinif yarısı açığa geçtim şuan 11 de yok full tyt ayt üzerinden devam etmeyi düşünüyorum 12 ye çalışmadan ama nasıl yaparım nerden başlarım en ufak fikrim yok