Seneye YKS Sınavına Gireceğim, Yalnız Şuan Hiçbir Temelim Yok Araya Korona VS. Girdi 10. Sınıftan İtibaren Açık Lisede Devam Ettim.
Sınava Son 1 Yıl Kaldı ve 0 Bilgi İle Başlayacağımı Baz Alır İsek 1 Yılda İlk 20.000 Yapılabilir Mi?
Bana Göre Üniversite Boş, Dünyanın Sonu Değil Sonuçta, Ama Ekstra Olarak Elimin Altında Bir Meslek Bulunması Kötü de Olmaz

Düşüncelerinizi Merak Ediyorum