• 16-06-2023, 11:11:17
    #1
    Arabada orjinal ses sistemi var herhangi bas anfi ek haporlor vs yok yüksek sesten ceza yemişim o kadar çok ses çıkmıyor zaten şaka gibi sabah sabah sinirim bozuldu. Buna itiraz etsem sonuç ne olur arkadaşlar nasil kanitlayabilirim orjinal tesisatı olduğunu
  • 16-06-2023, 11:13:35
    #2
    Edit: görsel sonradan yüklendi.

    Yediğiniz ceza tesisat kaynaklı değil çevreyi rahatsız etmekten dolayı. Tesisat orijinal olunca sesi yüksek açmanız ceza yemeyeceğiniz anlamına gelmiyor.
  • 16-06-2023, 11:15:13
    #3
    kaancity adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cezayı ek tesisattan mı yoksa çevreyi sesten dolayı rahatsız etmekten mi yediniz?
    Kamuyu rahatsız etmiş yazıyor belgede haklı bir sebep olması gereken olmuş
  • 16-06-2023, 11:24:39
    #4
    Yukarıdaki arkadaşların da dediği gibi tesisat nedeniyle değil yüksek sesten dolayı çevreyi rahatsız etmekten yemişsiniz. Bu arada ses çok çıkmıyor demeniz de mantıklı değil şu an en az ses çıkaran araç bile belli bir saatte sakinlik sırasında rahatsız edici olabiliyor.
  • 16-06-2023, 11:26:13
    #5
    Utanma da kalmamış
    • Flankes
    • HakanDemirci
    Flankes ve HakanDemirci bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 16-06-2023, 11:27:33
    #6
    Orjinal ses sistemine ceza yazamazlar diye bişey yokki hocam. Sesi yüksek açarsan yazılması normal.
  • 16-06-2023, 11:27:55
    #7
    Bence bu örneğin herkese ders olması gerek.
    Özellikle gecenin bir yarısı yüksek abartılı egzoslarla geçerken çalınan yüksek sesli saçma sapan müzikleri herkes dinlemek zorunda değil.
    Tebrikler görevli polise...