
Orjinal tesisat ile ceza yemek
6
●276
- 16-06-2023, 11:11:17Arabada orjinal ses sistemi var herhangi bas anfi ek haporlor vs yok yüksek sesten ceza yemişim o kadar çok ses çıkmıyor zaten şaka gibi sabah sabah sinirim bozuldu. Buna itiraz etsem sonuç ne olur arkadaşlar nasil kanitlayabilirim orjinal tesisatı olduğunu

- 16-06-2023, 11:13:35Edit: görsel sonradan yüklendi.
Yediğiniz ceza tesisat kaynaklı değil çevreyi rahatsız etmekten dolayı. Tesisat orijinal olunca sesi yüksek açmanız ceza yemeyeceğiniz anlamına gelmiyor. - 16-06-2023, 11:15:13Kamuyu rahatsız etmiş yazıyor belgede haklı bir sebep olması gereken olmuşkaancity adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-06-2023, 11:24:39Yukarıdaki arkadaşların da dediği gibi tesisat nedeniyle değil yüksek sesten dolayı çevreyi rahatsız etmekten yemişsiniz. Bu arada ses çok çıkmıyor demeniz de mantıklı değil şu an en az ses çıkaran araç bile belli bir saatte sakinlik sırasında rahatsız edici olabiliyor.
- 16-06-2023, 11:26:13Utanma da kalmamışFlankes ve HakanDemirci bunu beğendi.2 kişi bunu beğendi.