Yukarıdaki arkadaşların da dediği gibi tesisat nedeniyle değil yüksek sesten dolayı çevreyi rahatsız etmekten yemişsiniz. Bu arada ses çok çıkmıyor demeniz de mantıklı değil şu an en az ses çıkaran araç bile belli bir saatte sakinlik sırasında rahatsız edici olabiliyor.