Edit: görsel sonradan yüklendi.

Yediğiniz ceza tesisat kaynaklı değil çevreyi rahatsız etmekten dolayı. Tesisat orijinal olunca sesi yüksek açmanız ceza yemeyeceğiniz anlamına gelmiyor.