Kedim 4. Kattan Düştü :(
37
●2.700
- 16-06-2023, 10:14:52Konuyla biraz alakasız, diğer balkondan atlayan kedilerin nasıl iyi olduğunu açıklamak ve Hocamıza geçmiş olsun dilemek isterim.
Düştüğü kat ne kadar yüksek olursa, hayatta kalma şansı da o kadar artıyor kedinin. Bununla ilgili belgesel izlemiştim. İnanılmaz bir anatomiye sahip, kendisini hazır hissedip 9. kattan da rahatlıkla atlayabiliyorlar. - 16-06-2023, 10:28:10drmakarna adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleyunusemrefindik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleDora adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleOziyWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleKef adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleEmreTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleMrPrincex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntületoserJPG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülenewcommon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülehakanuygur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleHerkese teşekkür ederim. Bugün inşallah hayırlı bir haber gelir. Bekliyoruz.South adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-06-2023, 22:29:22Çok geçmiş olsun en kısa zamanda hızla iyileşir umarım
, bizde 2. katta oturuyoruz yeni 3 aylık bir yavru sahiplendik. Geçen gün balkonunda bir miktar açıklığı kapattık anlaşılan daha sıkı - ciddi önlemler almak gerekiyor. Her ne kadar yükseklik korkusu olduğunu kucağımızda balkonda aşağıyı izlettiğimizde fark ettirse de...
Gerçekten çocuk gibiler hem çok tatlılar hem de çok temkinli ve dikkatli olmak gerekiyor.
, bizde 2. katta oturuyoruz yeni 3 aylık bir yavru sahiplendik. Geçen gün balkonunda bir miktar açıklığı kapattık anlaşılan daha sıkı - ciddi önlemler almak gerekiyor. Her ne kadar yükseklik korkusu olduğunu kucağımızda balkonda aşağıyı izlettiğimizde fark ettirse de...