Çok geçmiş olsun en kısa zamanda hızla iyileşir umarım , bizde 2. katta oturuyoruz yeni 3 aylık bir yavru sahiplendik. Geçen gün balkonunda bir miktar açıklığı kapattık anlaşılan daha sıkı - ciddi önlemler almak gerekiyor. Her ne kadar yükseklik korkusu olduğunu kucağımızda balkonda aşağıyı izlettiğimizde fark ettirse de...

Gerçekten çocuk gibiler hem çok tatlılar hem de çok temkinli ve dikkatli olmak gerekiyor.