Konuyla biraz alakasız, diğer balkondan atlayan kedilerin nasıl iyi olduğunu açıklamak ve Hocamıza geçmiş olsun dilemek isterim.
Düştüğü kat ne kadar yüksek olursa, hayatta kalma şansı da o kadar artıyor kedinin. Bununla ilgili belgesel izlemiştim. İnanılmaz bir anatomiye sahip, kendisini hazır hissedip 9. kattan da rahatlıkla atlayabiliyorlar.