Yeni ingiltere şirket açtım.Wise kurumsal hesabı henüz yeni açtım.Sterlin ve euroda bir sorun yok iban veriyor..
Ancak üste görüldüğü üzere dolar ve tl de iban bilgisi tanımlamadı .Bilgisi olan var mı bu konuda ? Mail mi atmak gerekiyor yoksa genel bir durum mu bu ?
Kısacası tr iban ile ödeme alamayız artık yani doğru mudur yada euro ile ? Peki stripe ödeme sanal post kullanınca müşteriler tl ile ödeme yapabilir değil mi sorunsuz ancak sanırım sterlin olarak wiseye aktarılır sanırım.
TL ve doların kalkması kötü olmuş şans yok.
Kısacası tr iban ile ödeme alamayız artık yani doğru mudur yada euro ile ? Peki stripe ödeme sanal post kullanınca müşteriler tl ile ödeme yapabilir değil mi sorunsuz ancak sanırım sterlin olarak wiseye aktarılır sanırım.
TL ve doların kalkması kötü olmuş şans yok.
TR cinsinden ödeme alamazsınız.
diğer sorularınız hakkında bilgim yok. stripe kullanmıyoruz.
Dün açtığımız bir hesapta GBP, EUR, USD için hesap bilgileri verdi. Ancak Mayıs'tan beridir TL için iban vermiyor artık.
USD de problem nedir hocam, "Henüz hesap bilgileri yok" kısmına tıklayınca ne diyor
Dün açtığımız bir hesapta GBP, EUR, USD için hesap bilgileri verdi. Ancak Mayıs'tan beridir TL için iban vermiyor artık.
USD de problem nedir hocam, "Henüz hesap bilgileri yok" kısmına tıklayınca ne diyor