us & tr ıbanı vermiyor artık.
Kısacası tr iban ile ödeme alamayız artık yani doğru mudur yada euro ile ? Peki stripe ödeme sanal post kullanınca müşteriler tl ile ödeme yapabilir değil mi sorunsuz ancak sanırım sterlin olarak wiseye aktarılır sanırım.
TL ve doların kalkması kötü olmuş şans yok.