Kısacası tr iban ile ödeme alamayız artık yani doğru mudur yada euro ile ? Peki stripe ödeme sanal post kullanınca müşteriler tl ile ödeme yapabilir değil mi sorunsuz ancak sanırım sterlin olarak wiseye aktarılır sanırım.
TL ve doların kalkması kötü olmuş şans yok.
TR cinsinden ödeme alamazsınız.
diğer sorularınız hakkında bilgim yok. stripe kullanmıyoruz.