12. Sınıflar Belge Alacak mı?
8
●176
- 15-06-2023, 14:42:11Zamanında 11. sınıftayken 39,5 görmüştüm (29,5 da olabilir tam sınırdaydı yani)
Okulun son 3 ayı ilk derse geç kalmamak için hep koştura koştura boynum giyotinde gittim.
- 15-06-2023, 14:43:35Boş zamanlarınızda okula uğramışsınızBilalizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-06-2023, 14:47:04Son sene kafa dağıtıyorduk hocam, Zaten 12. Sınıfta kalma yok her sene Af getiriyorlar geçiyorlar, Öğrencilerde kendilerini çok kasmaması lazım keyiflerine baksınlarsacilannurlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-06-2023, 14:49:35Kesinlikle hocam. Ömrümün en boş vakitleri okulda geçmiştir. İyi yapmışsınız sizBilalizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-06-2023, 15:01:05Ortalama şuan 92 devamsızlık 7quadly adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
af çıkma muhabbeti var diye bir sorayım dedim.
Okulun son 3 ayı ilk derse geç kalmamak için hep koştura koştura boynum giyotinde gittim.