• 15-06-2023, 14:40:28
    #1
    Özürsüz devamsızlık 5'in üstünde. Devamsızlık belge almaya engel olur mu?
  • 15-06-2023, 14:40:46
    #2
    Evet belge vermiyorlar. Ama devamsızlık silinirse verirler
  • 15-06-2023, 14:42:11
    #3
    Zamanında 11. sınıftayken 39,5 görmüştüm (29,5 da olabilir tam sınırdaydı yani) Okulun son 3 ayı ilk derse geç kalmamak için hep koştura koştura boynum giyotinde gittim.
  • 15-06-2023, 14:42:43
    #4
    Benim 68 Gün felan vardı devamsızlığım 12. Sınıftayken, En çok devamsızlığı olan öğrenci belgesi verilmişti hocalar arasında makara olsun diye
  • 15-06-2023, 14:43:35
    #5
    Bilalizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim 68 Gün felan vardı devamsızlığım 12. Sınıftayken, En çok devamsızlığı olan öğrenci belgesi verilmişti hocalar arasında makara olsun diye
    Boş zamanlarınızda okula uğramışsınız
  • 15-06-2023, 14:47:04
    #6
    sacilannurlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Boş zamanlarınızda okula uğramışsınız
    Son sene kafa dağıtıyorduk hocam, Zaten 12. Sınıfta kalma yok her sene Af getiriyorlar geçiyorlar, Öğrencilerde kendilerini çok kasmaması lazım keyiflerine baksınlar
  • 15-06-2023, 14:49:00
    #7
    5 se alırsın 5.5 ve üstü alamaz.
  • 15-06-2023, 14:49:35
    #8
    Bilalizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Son sene kafa dağıtıyorduk hocam, Zaten 12. Sınıfta kalma yok her sene Af getiriyorlar geçiyorlar, Öğrencilerde kendilerini çok kasmaması lazım keyiflerine baksınlar
    Kesinlikle hocam. Ömrümün en boş vakitleri okulda geçmiştir. İyi yapmışsınız siz
  • 15-06-2023, 15:01:05
    #9
    quadly adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet belge vermiyorlar. Ama devamsızlık silinirse verirler
    Ortalama şuan 92 devamsızlık 7
    af çıkma muhabbeti var diye bir sorayım dedim.